O farsă făcută clienţilor unei cafenele din New York, terifiaţi de puterile paranormale ale unei cliente nervoase, este, de fapt, o strategie de promovare foarte bine pusă la punct. Videoclipul promovează filmul horror „Carrie“, o nouă adaptare a romanului cu acelaşi nume al scriitorului Stephen King, şi a devenit viral chiar în ziua în care a fost lansat.
Un tânăr neatent varsă cafeaua pe laptopul unei cliente dintr-o cafenea şi „iadul“ se dezlănţuie. Furioasă, tânăra îl lipeşte pe acesta de perete şi îl ridică în aer doar cu puterea minţii. În acelaşi mod mută şi mesele din cafenea, iar când începe să ţipe cad toate tablourile de pe pereţi.
Ceilalţi clienţi nu bănuiesc niciun minut că este o farsă şi au reacţii care mai de care mai haioase: scapă mâncarea, înjură sau fug din cafenea. În doar două zile, filmuleţul a adunat peste 16 milioane de vizualizări pe YouTube.
Puteri telechinetice, dezlănţuite într-o cafenea. Clienţii au tras o sperietură soră cu moartea Totul nu este decât o ingenioasă strategie a Sony pentru promovarea filmului „Carrie“, care va avea premiera şi în România pe 18 octombrie. Filmul, una dintre cele mai aşteptate pelicule horror ale anului, este a treia ecranizare a romanului omonim al celebrului scriitor Stephen King.
Regizat de Kimberly Peirce, câştigătoare a premiului Oscar în 2010 pentru filmul „Băieţii nu plâng niciodată“/„Boys Don’t Cry“, le are în rolurile principale pe Chloe Grace Moretz (Carrie) şi Julianne Moore (mama lui Carrie). Regizoarea reinterpretează povestea lui Stephen King, într-o ecranizare intensă, iar scenariul este mult mai fidel romanului lui King, faţă de precedentele ecranizări.
Totuşi, varianta din 1976, cu Sissy Spacek în rolul principal, s-a bucurat de un foarte mare succes şi este considerată un horror clasic.
„Carrie“ aduce pe marile ecrane povestea unei adolescente ca