Noul Ford Fiesta a ajuns în ţara noastră în această iarnă şi este un autovehicul remarcabil. Noul Fiesta e prevăzut cu o gamă largă de noi caracteristici şi tehnologii inovatoare. Cele mai bune exemple sunt motorul cu trei cilindri, de 1 l, ce dezvoltă 80 CP şi Ford SYNC, un sistem multimedia care face deplasările mult mai plăcute şi productive. Motorul asigură economia de combustibil tipică unui motor de capacitate mică, de 1 litru, însă performanţele sale sunt similare unuia de 1,6, în timp ce SYNC îţi permite să selectezi melodiile dorite, să efectuezi şi să preiei apeluri, doar prin simple comenzi vocale.
Pe lângă materialele excelente de la interior şi liniile atractive ale designului exterior, noul Fiesta impresionează şi prin multitudinea de tehnologii. Dintre toate se remarcă MyKey, un sistem prin care poţi seta limita de viteză, sau volumul maxim al boxelor. Maşina poate fi dotată cu oricare dintre cele şase motoare (Duratec 1,25i 60 CP, Fox 1,0i 80 CP, EcoBoost 1,0i 100 CP, Duratec 1,6Ti-VCT 105 CP, Duratorq 1,5TDCi 75 CP şi Duratorq 1,6TDCi 95 CP) şi are o paletă de 12 culori, cele mai reuşite fiind Hot Mustard, Candy Blue şi Hot Magenta. Preţul de pornire este de 11.400 de euro, TVA inclus.
Noul Ford Fiesta a ajuns în ţara noastră în această iarnă şi este un autovehicul remarcabil. Noul Fiesta e prevăzut cu o gamă largă de noi caracteristici şi tehnologii inovatoare. Cele mai bune exemple sunt motorul cu trei cilindri, de 1 l, ce dezvoltă 80 CP şi Ford SYNC, un sistem multimedia care face deplasările mult mai plăcute şi productive. Motorul asigură economia de combustibil tipică unui motor de capacitate mică, de 1 litru, însă performanţele sale sunt similare unuia de 1,6, în timp ce SYNC îţi permite să selectezi melodiile dorite, să efectuezi şi să preiei apeluri, doar prin simple comenzi vocale.
Pe lângă materialele excelente de la int