Platforma online de ţinute de lux Net-A-Porter a schimbat pentru totdeauna cumpărăturile de haine. La rândul lui, site-ul a fost achiziţionat în 2010 de grupul elveţian Richemont cu peste 440 de milioane de euro.
Milioane de oameni cu bani din întreaga lume au renunţat la cumpărăturile clasice. Ei nu mai merg din magazin în magazin în căutarea rochiei, a costumului sau a pantofilor perfecţi, nu se mai lasă „amăgiţi" de vitrina bine pusă în valoare, nu mai pipăie materiale, nu mai probează în faţa oglinzilor puternic şi favorabil luminate.
În era digitală, şi produsele de lux se cumpără cu un click pe Net-A-Porter.com.
Preţurile, de la zeci la zeci de mii de euro
Cumpărătorii români pot primi acasă hainele originale din cele mai noi colecţii ale marilor designeri în cinci-şase zile lucrătoare, între orele 9.00 şi 15.00, contra sumei de 15 euro care se adaugă la preţul produselor comandate.
Aceste preţuri variază mult, de la 25 de euro pentru un tricou simplu J. Crew sau 41 de euro pentru o pereche de pantaloni de yoga Calvin Klein, la 14.500 de euro pentru o rochie din cea mai nouă colecţie Dolce&Gabbana sau 12.995 pentru una care poartă numele Alexander McQueen.
Vânzările cresc de la un an la altul
Site-ul are în prezent patru milioane de vizitatori unici pe lună. Nu toţi cumpără ceva. Cert este însă că, în fiecare zi, aproximativ o mie dintre aceşti vizitatori primesc un pachet frumos ambalat marca Net-A-Porter, potrivit statisticilor furnizate de reprezentanţii platformei de lux.
Vânzările continuă să crească, neţinând cont parcă de criza mondială şi de scăderea puterii de cumpărare a oamenilor. De altfel, doar anul acesta, Net-A-Porter s-a extins pe piaţa din China şi a deschis un nou centru de distribuţie în New Jersey, SUA. Platforma online are sediul principal şi încă un centru de distribuţie în Londra, ţara