Fiecare copil ar trebui să aibă cei şapte ani de acasă, dar majoritatea părinţilor sunt ocupaţi, în special cu serviciul, şi nu au timp să-şi înveţe copiii codul bunelor maniere. Doi bucureşteni au înfinţat o firmă în 2007 care îi pregăteşte pe micuţi pentru lucrurile mari: management, bune maniere, studii de IT. Rezultatul? O cifră de afaceri de 50.000 euro.
"Dragă Vio,
Îţi mulţumesc foarte mult că mă înveţi să fiu politicoasă. Eu trebuie să-ţi mulţumesc ţie şi mamei mele. Ţie pentru că ai făcut acest curs şi pentru că ai implicat şi alţi copii. Mamei pentru că m-a înscris la tine. Mi-a făcut o mare plăcere să te cunosc şi îţi mulţumesc din nou. Mama şi tata au fost foarte fericiţi pentru mine".
Cum ar fi ca băieţelul sau fetiţa dumneavoastră să vă vorbească aşa la numai şase ani? Doi oameni de afaceri s-au gândit că o şcoală de bune maniere ar putea fi profitabilă. Şi a fost!
Violeta Lupu şi Adrian Dascălu sunt cei doi bucureşteni care au demarat în 2007 şcoala privată CleverBS. Imediat după absolvirea facultăţii de fizică, cei doi au lucrat în domeniul educaţiei unde au trecut prin etapele necesare formării profesionale a acestora: traineri, coordonatori programe educaţionale, manageri în cadrul companiilor de training din România. Următorul pas a fost demararea afacerii, cu o investiţie iniţială de aproximativ de 3.000-4.000 de euro. Mai exact, au cumpărat echipamentele tehnice necesare pentru start-up."Investiţiile ulterioare, ca, de exemplu, licenţele de training pe care le-am cumpărat, investiţia în realizarea francizei de training pentru copii şi organizarea evenimentelor pe care le pregătim au fost făcute exclusiv din profitul realizat de companie", ne spune Violeta Lupu.
Ce înseamnă cursul de bune maniere pentru copii?
Cursurile pentru copii se desfaşoară permanent, cu o pauză în luna august, încă din anul 2008 când firma