BRD Societe Generale continuă să fie cea mai extinsă reţea de retail din ţara noastră, având la sfârşitul lunii septembrie 740 de sucursale şi agenţii, în creştere cu 200 de unităţi
BRD Societe Generale continuă să fie cea mai extinsă reţea de retail din ţara noastră, având la sfârşitul lunii septembrie 740 de sucursale şi agenţii, în creştere cu 200 de unităţi faţă de perioada similară din 2006.
Potrivit raportului financiar trimestrial prezentat de companie, la finele celui de-al doilea trimestru din 2006, BRD dispunea de 530 de unităţi. Cele mai multe statistici din domeniul bancar arată că reţeaua teritorială a BRD este cea mai extinsă din România, deşi Casa de Economii şi Consemnaţiuni dispune de cele mai multe sucursale şi agenţii, respectiv, aproape 1.400 de unităţi.
Explicaţia este dată de faptul că CEC a devenit bancă universală în urmă cu doar câţiva ani, iar multe dintre unităţi nu au fost restructurate pentru a oferi toată gama de servicii de retail. BRD este a doua mare bancă din România cu active totale, la sfârşitul lunii iunie, de 30,8 miliarde de lei (circa 9,83 miliarde de euro).
Profitul net obţinut în primul semestru a fost de 417 milioane de lei, în creştere cu 32% faţă de nivelul raportat la 30 iunie 2006, pe fondul majorării creditelor acordate, cu 51%.
BRD este cotată la Bursa de Valori Bucureşti din 2001. Rezultatele aferente primelor nouă luni vor fi făcute publice la 12 noiembrie. La nivel internaţional, profitul net al Societe Generale, a doua mare bancă franceză şi acţionarul BRD, a crescut în primele nouă luni cu 6,3%, la 4,298 miliarde de euro, de la 4,04 miliarde de euro în aceeaşi perioadă a anului trecut.
"În trimestrul al treilea, operaţiunile de retail banking din Franţa şi străinătate au obţinut rezultate foarte bune, activităţile de private banking au continuat să se dezvolte, ca şi servic