Operatorul de comunicaţii îşi simplifica brandul, are o nouă identitate vizuală şi lansează “Studiourile Romtelecom”. Până la 31 martie, clienţii beneficiază gratuit de canalele HBO. După această dată, ele sunt disponibile la un tarif de 10 lei/lună cu TVA.
Simplificarea de brand şi noua identitate vizuală sunt introduse printr-o campanie nouă de comunicare pentru lansarea ofertei de primăvară - “Studiourile Romtelecom: Conţinut premium, HBO şi HBO Comedy, plus două canale exclusive (Shorts TV şi Comedy Central Extra) într-un pachet cu 3 servicii.
În ultimii ani, Romtelecom a trecut prin transformări majore, evoluând de la un furnizor de servicii de telefonie la unul de pachete personalizate de servicii. Drept urmare, peste 50% dintre clienţii Romtelecom utilizează în acest moment cel puţin două servicii ale companiei. După ce în ultimii ani cele două sub-branduri Clicknet şi Dolce au sprijinit dezvoltarea serviciilor de Internet și TV, o consecinţă naturală acum este redirecţionarea tuturor eforturilor de comunicare către consolidarea brandului-mamă Romtelecom, ca furnizor de pachete, se arată în comunicatul Romtelecom.
“În acest sens, Romtelecom a iniţiat anul trecut un proces de simplificare a brandului şi de schimbare a identităţii vizuale. Drept urmare, după o evoluţie cu succes a celor două sub-branduri Dolce şi Clicknet, am decis că a venit momentul să ne reorientăm atenţia şi să ne îndreptăm toate resursele pentru a creşte capitalul de imagine al brandului-mamă, Romtelecom. Astfel, cele două sub-branduri nu vor mai fi promovate de acum înainte în portofoliul de servicii al companiei. Cu toate acestea, pentru că Dolce este recunoscut ca un brand foarte valoros, care furnizează servicii TV de calitate, acest brand va sprijini în continuare toate platformele de conţinut ale Romtelecom, precum canalele Dolce Sport TV şi portalul