Filmul de acţiune difuzat în intervalul 20.31 – 22.39 a fost nu doar lider de audienţă, ci şi al II-lea cel mai urmărit film al anului, pe publicul din mediul urban. Stirile Pro TV au avut cea mai urmărită ediţie de la 1 Decembrie 2003 încoace, iar la "România, te iubesc!" s-au uitat 3 milioane de telespectatori.
Peste 3.000.000 de telespectatori au mers pe "Drumul ţigărilor", ediţia de aseară a emisiunii "România, te iubesc!". Pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani "România, te iubesc!" a stabilit un nou record de audienţă, Ştirile ProTv de la ora 19:00 au avut cea mai urmărită ediţie de la 1 Decembrie 2003 încoace, iar filmul de acţiune Columbiana a fost al II-lea cel mai urmărit film din acest an.
Astfel, la nivelul întregii zile, ProTv a înregistrat, în medie, pe publicul comercial din mediul urban 5,2 puncte de rating şi 20,3% cotă de piaţă, iar pe publicul din mediul urban 4,5 puncte de rating şi 16,1 procente din cota de piaţă. Emisiunea de anchete jurnalistice "România, te iubesc!" a stabilit un nou record în minutul de aur al emisiunii, 18:56, peste 3.000.000 de telespectatori. Pe publicul comercial ProTv înregistra un rating de 15,5 puncte şi mai bine de o treime din cota de piaţă, 35,6%. Între 17:59 şi 18:58, atunci când a fost difuzată emisiunea, ProTv a înregistrat pe publicul sau tintă, în medie, 10,8 puncte de rating şi 25,8% cotă de piaţă, de aproape trei ori mai mult decât Antena 1, care obţinea un rating de doar 3,9 puncte şi 9,3 procente din cota de piaţă.
Şi pe publicul din mediul urban ProTv a înregistrat, în medie, 8,9 puncte de rating şi 19% din cota de piaţă, de două ori mai mult decât Antena 1, clasată şi de această dată pe locul al II-lea, cu 4,1 puncte de rating şi 8,8 procente din cota de piaţă. „Acest gen de anchetă care îmbină investigaţia cu filmările în viteză, în tensiune şi sus