Ampera îi aşteaptă pe cei interesaţi la DiBas, partenerul Opel punând la dispoziţia clienţilor săi atât un model de showroom, cât şi o maşină de drive test. Ampera poate fi comandat în România, iar dealerul Opel asigură şi operaţiunile service de specialitate pentru modelul electric.
“Facem parte din reţeaua exclusivistă a dealerilor europeni dedicaţi Ampera. Ne-am dorit sa fim parte a acestui proiect pentru că acest model face disponibilă astăzi o tehnologie pe care ne-o închipuiam ca aparţinând viitorului”,spune Tiberiu Bardan, Director General DiBas. “Calităţile tehnice ale acestui model şi faptul că nu necesită infrastructură fac să fie o soluţie viabilă pentru condusul în oraş, dar un numai: Ampera se încarcă de la orice priză casnică şi oferă inclusiv soluţia tehnică pentru drumuri prelungite”, explică Bardan.
Costuri de exploatare: prima revizie, aproximativ 40 euro
Oferind posibilitatea parcurgerii unei distanţe între 40 şi 80 de kilometri în mod exclusiv electric cu un plin de baterie, Ampera aduceutilizatorului şi condiţii de exploatare atractive şi comode:intervale de revizie de 30.000 de kilometri sau un an de zile şi garanţia Opel de 8 ani sau 160.000 kilometri pentru baterie şi sistemul electric de propulsie. Valoarea primei revizii pentru Ampera este estimata la aproximativ40 euro, în timp ce costurile cumulate ale reviziilor pentru primii 5 ani sau 150.000 km se ridică la maximum 600 euro.
Pe parcursul exploatării sale, costurile de revizie pentru modelul electric sunt comparative cu cele ale Corsa 1.3 CDTI. Faţă de Insignia 2.0 CDTI, primul an de utilizare aduce un avantaj de cost de 77% în favoarea Ampera, valoare ce creşte pe parcursul exploatării. În cel de-al treilea an de utilizare, diferenţa ajunge şi la până la 84% costuri mai reduse pentru Ampera.
Tehnologie revoluţionară de la Opel
Una dintre