Singurul SUV comercializat de producătorul american în Europa a primit o serie de îmbunătăţiri estetice şi tehnice.
1 /.
Se pare că activitatea de înfierare (şi supraimpozitare) condusă de guverne şi organizaţii ecologiste în ultimii ani nu i-a determinat pe europeni să renunţe la "prostul" obicei de a cumpăra SUV-uri. Ba dimpotrivă. În comparaţie cu 2005, anul trecut locuitorii Bătrânului Continent au achiziţionat de două ori mai multe autoturisme (cu abilităţi) offroad (mai mici sau mai mari). Practic, fiecare a zecea maşină nouă care a ieşit din showroomuri a fost un SUV.
Chevrolet, a patra marcă după numărul de automobile comercializate la nivel mondial, deţine 3% din piaţa europeană de vehicule mari 4x4. Chiar dacă, la prima vedere nu pare ceva remarcabil, e bine de ştiut că, per total, în Europa, cota de piaţă Chevrolet este inferioară - 2,5%. Aşadar, Chevy se autodepăşeşte când vine vorba de SUV-uri.
Probabil că informaţiile prezentate au darul să nedumirească. Este perfect normal. Spre deosebire de destui alţi jucători din industrie, Chevrolet îi tentează pe europeni, şi se descurcă, cu un singur model SUV, Captiva.
Coleg cu Opel Antara
Producătorul american şi-a rafinat, anul acesta, oferta pentru acest segment. După cum am constatat şi cu ocazia drivetestului internaţional organizat pentru lansarea Captivei cu facelift, SUV-ul dezvoltat în paralel cu Antara (modelul similar pregătit de colegul de grup Opel) a fost optimizat atât la nivel estetic, cât, mai ales, din punct de vedere tehnic.
Dacă modificările de design, operate cu precădere în partea frontală, reuşesc, considerăm noi, să confere maşinii un aer mai serios, în acord cu poziţionarea sa, noutăţile la nivelul motorizărilor dau cu adevărat consistenţă demersului Chevrolet. Şi relansează cum se cuvine Captiva în disputa