Poşta Română a anunţat că intenţionează să vândă servicii şi produse ale operatorilor de comunicaţii prin intermediul reţelei de oficii poştale, prin amenajarea unor spaţii dedicate acestei activităţi, potrivit Mediafax.
Poşta Română intenţionează să-şi extindă gama de servicii şi produse distribuite prin serviciul poştal, urmărind încheierea unor parteneriate comerciale cu firmele interesate de accesul în reţeaua poştală.
„În cadrul acestui proiect, compania va lansa conceptul «Ghişeului Telecom», spaţiu dedicat vânzării serviciilor şi produselor oferite de către operatorii de comunicaţii, prin intermediul reţelei naţionale de oficii poştale“, se arată într-un comunicat al operatorului naţional poştal.
Propunerile de colaborare şi ofertele comerciale ale potenţialilor parteneri pot fi transmise în perioada 1-30 septembrie, la adresa de mail: diversificare@posta-romana.ro.
„"Activând pe o piaţă concurenţială, Poşta Română va oferi acest serviciu în mod obiectiv şi nepreferenţial, fără a influenţa opţiunea finală a clientului“, a declarat directorul general al companiei, Ion Smeeianu.
Acesta a adăugat că, în prezent, Poşta Română urmăreşte diversificarea portofoliului de produse şi servicii, având ca obiectiv creşterea veniturilor companiei, prin utilizarea eficientă atât a capilarităţii reţelei poştale, cât şi a resurselor umane şi logistice de care aceasta dispune.
De asemenea, Poşta Română a anunţat că vrea să-şi extindă portofoliul prin introducerea de servicii financiar-bancare, urmând ca în perioada 6 august – 6 septembrie să prezinte proiectul băncilor interesate.
Compania a anunţat şi că va introduce sistemul de franciză poştală, începând cu ultimul trimestru al anului curent. Prin acest sistem, persoanele fizice sau juridice interesate vor putea furniza servicii de profil sub