Pro TV a fost lider detaşat de audienţă la nivelul tuturor segmentelor de public, marţi seară, când a difuzat prima Confruntare de la "Vocea României", informează televiziunea.
Conform Kantar Media, Pro TV a fost lider detaşat de audienţă la nivelul tuturor segmentelor de public. Prima etapă a Confruntărilor a obţinut la nivelul publicului comercial (din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani) o audienţă medie de 13,4 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 27,4%, fiind urmat de Antena 1, cu o audienţă de 7,6 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 15,4 procente.
Pro TV şi-a menţinut poziţia de lider şi la nivelul publicului din mediul urban, obţinând o audienţă medie de 11,3 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 21 procente, urmat de Kanal D, cu 8,9 puncte de rating şi 16,5 cotă de piaţă. Aproape două milioane şi jumătate de telespectatori la nivelul întregii populaţii din România au fost cu ochii pe deciziile antrenorilor de la "Vocea României". În minutul de aur al emisiunii, la nivelul publicului comercial, Pro TV a obţinut o audienţă de 17,7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 36 de procente. După etapa "Audiţiilor pe nevăzute", fiecare antrenor şi-a format "dream-team-ul".
Prima ediţie a Confruntărilor în duete alcătuite de cei patru membri ai juriului s-a soldat, aşa cum bine a anticipat Horia Brenciu, cu "bucurie şi lacrimi", în egală măsură.
Smiley a surprins pe toată lumea cu primul duet pe care l-a alcătuit, format din Jan Selaru şi Laura Gherghescu. Jan s-a confruntat cu o problemă mai puţin obişnuită. Comparat de mulţi cu Canaf, vedeta din sezonul trecut al emisiunii, acesta a declarat în perioada repetiţiilor: "După ce termin de cântat, va trebui să-mi pun limba în două atele, se va rupe undeva" - referindu-se la cele două limbi străine în care a fost nevoit să se descurce cumva pe scenă: franceză şi arabă.