La a treia ediţie de Black Friday la Flanco s-au înregistrat vânzări de 72 milioane lei (16,2 milioane de euro), cu 31% mai mult decât la ediţia anterioară. Peste 750.000 de vizitatori au trecut pragul magazinelor Flanco. Dintre aceştia, peste 120.000 au ales cel puţin un produs din oferta Black Friday în cele trei zile de campanie.
„Rezultate remarcabile s-au înregistrat pe categoriile de tablete şi telefoane smart, unde s-au vândut de 4, respectiv de 5 ori mai multe produse faţă de anul trecut”, a precizat Violeta Luca, director executiv Flanco, într-un comunicat de presă remis „Adevăul“.
În 2013, stocul total al produselor din ofertă a fost de peste 450.000 de unităţi cu reduceri de preţ situate între 10% şi 80%. În primele 14 ore de campanie Black Friday, magazinele Flanco au generat vânzări echivalente cu 80% din vânzarea pe cele 3 zile de eveniment din 2012.
„S-au vândut, spre exemplu, televizoare de ultimă generaţie cu tehnologie 4K, iar peste 30% din ultrabook-uri au fost cu procesoare i5 şi i7. Faţă de anul precedent, am vândut cu 40% mai multe televizoare cu diagonala mai mare de 40 inci, cu 75% mai multe aparate foto tip DSLR şi de 60 de ori mai multe telefoane smart având preţul de peste 1500 lei“, a mai spus Violeta Luca.
Câteva cifre relevante pentru ediţia 2013 Black Friday la Flanco: 30% din vânzări au fost televizoare, peste 25% au reprezentat laptopuri şi tablete, telefoanele au reprezentat 10% din vânzări, iar electrocasnicele mari, 20%. De remarcat că în 2013, cererea de electrocasnice mari a fost în scădere faţă de 2012 cu 10%, fapt care arată o anumită saturaţie a consumului pe această categorie de produse şi o elasticitate mai redusă a cererii în funcţie de preţ.
Haide să discutăm! Ne poţi vizita şi pe pagina de Facebook „Tech Adevărul“.
Află mai multe despre Black Friday:
De Black Friday, Domo a vândut