Pro TV şi Antena 1 se întrec în emisiuni de divertisment şi seriale. Televiziunea din Pache Protopopescu domină detaşat în audienţe.Pro TV a rămas liderul televiziunilor cu 812.000 de telespectatori pe minut în prime-time (intervalul 19.00 – 23.00). Pe locul doi, la mare distanţă, se află Antena 1, cu 488.000 de privitori.
Luna octombrie a fost una de consolidare a poziţiei pentru televiziunile româneşti. A fost momentul când au început să se vadă efectele noilor grile de programe lansate în luna septembrie.
În cazul Pro TV, televiziunea din B-dul Pache Protopopescu, în luna octombrie, „pilonii" de rezistenţă au fost emisiunile de divertisment „Dansez pentru tine" şi „Divertis Land of Jokes", dar şi Ştirile Pro TV.
Potrivit datelor furnizate de paginademedia.ro, concursul de dans prezentat de Ştefan Bănică jr şi de Iulia Vântur a avut o medie de 989.000 de telespectatori pe minut la nivel urban.
În acelaşi timp, „Divertis Land of Jokes" a înregistrat o medie de 760.000 de privitori. Antena 1, tradiţionalul rival al postului din Pache Protopopescu, trage linie şi adună puncte de rating cu cele două producţii realizate de Dan Negru, „Te pui cu blondele" şi „Plasa de stele", care se află pe locul trei, respectiv patru, în topul audienţelor.
Notabilă este performanţa lui Dan Negru care a reuşit singur o audienţă cumulată de peste 1,3 milioane de telespectatori în fiecare săptămână din octombrie.
Emisiunea-concurs Superbingo Metropolis nu a mai reuşit să atragă audienţele fabuloase din trecut, producţia având doar 281.000 de privitori pe minut.
Superbingo, audienţe slabe
Aducerea Andreei Berecleanu la pupitrul ştirilor, în luna august, nu a ajutat mai deloc audienţa principalului buletin informativ al Antenei 1. Observatorul a avut în octombrie 561.000 de privitori pe minut, fiind depăşit de