Vedete internaţionale ale muzicii pop poartă pe scenă creaţiile designerului Alexandra Popa. Creatoarea acestor articole de lenjerie intimă de lux a lansat brandul Bordelle. Sursa: ARHIVA PERSONALĂ
Ce au în comun Lady Gaga, Britney Spears, Kylie Minogue şi Christina Aguilera? Un look sexy pe scenă, favorizat de o vestimentaţie adecvată creată de unul dintre cei mai cunoscuţi designer de lenjerie intimă de lux, Alexandra Popa.
"Am fost întotdeauna pasionată de fashion şi am urmărit constant trendurile dar, din nefericire, pentru că nu aveam studii în domeniu, ideea de a lansa un brand îmi părea extrem de ambiţioasă, mai ales în Londra. Faptul că am lucrat în această industrie mi-a oferit însă posibilitatea să descopăr această nişă, lenjeria intimă de lux. Tot ceea ce este legat de Bordelle, de la nume, modul de lucru şi aspectul final este nou şi îndrăzneţ", a spus designerul.
Propriul brand la 25 de ani
Alexandra Popa (29 de ani) a plecat în Marea Britanie împreună cu părinţii, imediat după revoluţie. Ea trăieşte la Londra, iar, din 2007, a lansat propriul brand de lenjerie intimă, Bordelle. Lenejeria intimă a devenit un element de fashion încă din anii ’80 prin designeri ca Jean Paul Gaultier sau Thierry Mugler.
Produsele Bordelle sunt lucrate manual, iar creatoarea are o tehnică specială prin care transformă benzile elastice în costume de scenă. Succesul ei se bazează pe o observaţie atentă a ceea ce pune o femeie în valoare.
"Faptul că lucrez în această industrie mă determină inevitabil să privesc corpul uman obiectiv. Liniile creaţiilor mele sunt foarte provocatoare, este o joacă între fashion şi nuditate şi, din motive evidente, merg pe principiul mai puţin înseamnă mai mult", explică designerul.
De ce sunt căutate aceste ţinute de către majoritatea starurilor explică tot Alexandr