Celebrul hit al trupei rock americane R.E.M. a fost înregistrat de mai multe vedete din lumea muzicii cu scopul ca, prin vânzarea lui, să ajute populaţia din Haiti, grav afectată de cutremurul din luna ianuarie. Sursa: REUTERS
Noua variantă, la care au contribuit cântăreţi şi formaţii precum Leona Lewis, Kylie Minogue, Robbie Williams sau Take That, a fost un real success şi s-a vândut în prima săptămână de la apariţia pe piaţă în peste 450.000 de exemplare, ajungând direct pe locul întâi în topurile din Marea Britanie, anunţă Official UK Charts Company (OCC).
Demersul aparţine Comitetului pentru Situaţii de Urgenţă şi Dezastre din Marea Britanie (DEC) şi publicaţiei “The Sun”, care a organizat campania “Helping Haiti”.
“Oamenii au înţeles gravitatea urmărilor dezastrului din Haiti şi au decis să îşi exprime astfel solidaritatea faţă de populaţia greu încercată”, explică Martin Talbot, director OCC, recordul de vânzări.
“Este deja cea hitul cu cele mai mari vânzări din 2010 şi estimăm că va rămâne aşa până la finalul anului”, spune Gennaro Castaldo, purtătorul de cuvânt al grupului HMV, care s-a ocupat cu distribuţia pe piaţă a single-ului.