Există câte o companie pentru fiecare tip de om, de la cei bogaţi care vor doar produse premium la cei cu bugete mai mici. Samsung nu se vrea la nicio extremă, vrea să producă de toate pentru toţi. Cum se vede această filosofie din inima companiei care a ajuns să domine piaţa Android?
Shara Tibken scrie pentru CNET un reportaj despre cum este viaţa la Samsung, cum funcţionează acest gigant asiatic şi prin ce s-a remarcat în ultimii ani. Povestea ei despre compania sud-coreeană începe de la momentul în care inginerii Samsung lucrau la Galaxy S3 şi colecţia de sunete pe care s-o încarce pe acesta. În districtul Gangnam din Coreea de Sud sunt cei care se ocupă de sunete, de la cele pentru ceasul Galaxy Gear la cele pentru tablete şi alte dispozitive.
În ciuda faptului că Samsung vrea să fie compania tuturor, încă ţine cont de detalii, Sujin Park, unul dintre seniorii echipei de strategie a Samsung, susţine că acestea sunt esenţiale pentru ca afacerile să meargă bine în continuare. „Personalizarea pe zonă geografică este strategia noastră“, a spus acesta. Aşa a ajuns Samsung să aibă zeci de modele de smartphone-uri şi alte dispozitive mobile la un moment dat pe piaţă. Spre deosebire de Apple, principalul rival pe multe pieţe, dacă vrei un dispozitiv anume, nu trebuie decât să aştepţi puţin şi Samsung foarte probabil îl va livra.
Calea Samsung este: fă de toate şi fă-le repede. Foarte repede, chiar dacă eşti în urma Apple în ceea ce priveşte inovaţia sau în timpul proceselor pentru patente un judecător decide că ai furat idei. Spre exemplu, într-un an în care Apple lansează un singur smartphone de vârf, Samsung are deja câteva modele puternice. Această viteză acompaniată de investiţiile masive în marketing au ridicat Samsung pe podium, au transformat un producător de nişă într-unul pentru mase.
Eşti primul, ai un avantaj
Ultimul gadget pe car