Albul își păstrează supremația în topul preferințelor clienților de autoturisme noi, depășind, la fel ca anul trecut, când i-a întrerupt supremația de un deceniu, argintiul. Cei mai mulți șoferi preferă mașinile albe
Sursa: VW Albe, așa cum sunt gadget-urile Apple
Sursa: APPLE Sau... nu cumva negrul este noul alb, la Apple?
Specialiștii suspectează că iPhone-ul și, în general, produsele Apple ar purta o parte din vină. Da, chiar aici s-a ajuns!
Tot ei admit însă că moda și cultura locală sunt doi factori care influențează masiv gusturile șoferilor și deciziile acestora când vine vorba de alegerea culorii pentru noua mașină.
Cert este că albul (care, se știe, nu este, de fapt, o culoare) și-a păstrat supremația în topul preferințelor clienților de autoturisme noi. La nivel mondial.
La fel ca anul trecut, când i-a întrerupt supremația de un deceniu, albul ”a luat fața” argintiului, consemnează presa internațională, citând un raport al celui mai mare furnizor de vopseluri din industria auto, PPG Industries.
22% dintre autoturismele noi livrate în ultimul an la nivel modial au fost albe, iar 20% - argintii. Negrul a fost ales de 19% dintre șoferi, griul - de 12%, roșul - de 9% dintre clienți.
Albastrul și verdele au colectat 7, respectiv, 2 procente din totalul preferințelor.
Poate ca o surpriză, tonurile de maro au acoperit 8% din mașinile noi ieșite în ultimul an pe porțile fabricilor din întreaga lume.
”Albul simbolizează prospețimea, tehnologia de ultimă oră, lucruri după care consumatorii se dau în vânt”, a declarat Jane Harrington, manager al diviziei de vopseluri din cadrul PPG Industries.
Tot ea a evocat și produsele Apple, pentru ”Automotive News TV”, explicând că albul folosit de gigantul american pentru gadget-uril