Chiar dacă pare greu de crezut, cifrele de audienţă înregistate de show-ul de la Pro TV au fost şi mai mari decât cele atinse săptămâna trecută. "Românii au talent" a obţinut cea mai bună audiență de când s-a lansat emisiunea în România.
In minutul de maxima audienta inregistrat la 22.11, peste 7 milioane de romani ii urmareau pe eroii de la ProTv, iar emisiunea inregistra 37,4 puncte de rating si 64,1% cota de piata.
Programul “Romanii au talent” difuzat de ProTv vineri seara nu a avut concurent, fiind lider de audienta detasat la nivelul tuturor categoriilor de public. “Romanii au talent” a inregistrat la nivelul intregii tari o audienta medie de 29,5puncte de rating si o cota de piata de 49,5 procente, fiind urmarita in medie de peste 5 milioane si jumatate de romani.
Audienta medie inregistrata de emisiunea “Romanii au talent” intre orele 20.31-23.00 a fost pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani de 26,5 puncte de rating si 53,4 % cota de piata. Audienta de peste 7 ori mai mare fata de urmatoarea clasata a inregistrat “Romanii au talent” de la ProTv si pe intreg publicul din mediul urban. Asa se face ca audienta medie obtinuta de programul vedeta de la ProTv a fost de 26,4 puncte de rating si 47,3% cota de piata, iar cea a Antenei 1 a fost doar de 3,6 puncte de rating si 6,5% cota de piata.
Emisiunea a revenit cu inca o serie de concurenti inzestrati cu aptitudini care mai de care mai neobisnuite, dornici sa intre in galeria “eroilor”.
Cresteri mari s-au inregistrat si pe Facebook, unde in timpul show-ului pagina oficiala “Romanii au talent” a crescut cu peste 7.000 de sustinatori, ajungind la 600.000 de fani. Interactiunea pe Facebook a fost la cote maxime, fotografiile postate in timpul emisiunii ajungind la zeci de mii de Like-uri si mii de share-uri. Aparitii noi,