Facebook are de dus la succes o nouă aplicaţie, pe numele ei Facebook Home. Primul pas este să lanseze cât mai multe reclame online şi până acum a livrat trei. Totuşi, acestea au unele dintre cele mai ciudate şi poate deloc inspirate mesaje pe care ar trebui să le transmită Facebook Home.
Facebook încearcă pentru prima dată să îşi promoveze un produs cu un număr mare de reclame. Facebook Home a fost prezentat abia pe 4 aprilie şi este disponibil din 12 aprilie (review-ul făcut de „Adevărul“), iar în câteva zile compania a publicat deja trei videoclipuri. Primul se numeşte simplu: Avion. Oameni diverşi, iar distracţia este doar la un ecran principal distanţă. Asta până la un haos în care apar două cântăreţe, pisici şi oameni care stau înghesuiţi în compartimentul de bagaje (unul dintre ei e afro-american, dar poate nu este o alegere premeditată).
Al doilea videoclip este cel în care o capră ţipă la Mark Zuckerberg, fondatorul Facebook. În fapt, Zuckerberg ţine o şedinţă rapidă în care cuprinde câteva lucruri referitoare la lansarea Facebook Home. El vorbeşte, iar angajatul său se pierde deja în universul aplicaţiei pe care o are pe telefonul său. Se ajunge la un alt haos cu ATV-uri, baloţi de paie şi piscine.
Mark Zuckeberg nu se mişcă, el îşi continuă discursul, semn că angajatul poate fi relaxat în lumea sa (şi să ignore orice altceva). Acestea fiind spuse, Ziua lansării:
În final, ultima reclamă: ignoră poveştile unei rude. Profită de Facebook Home şi fă-o să tacă pe acea mătuşă care n-a mai spus nimic amuzant de pe vremea în care biserica creştina era unită. Cina este numele acestui ultim videoclip, iar tânăra venită în vizită cu familia sa acordă toată atenţia de care e capabilă Facebook Home, acest centru al distracţiei pe mobil.
Se ajunge la vizionarea câtorva balerine, concert la tobe şi zăpadă venită de sus sau de a