Conducatorii FC Botosani au demarat o campanie prin care incearca sa atraga venituri la bugetul clubului din vanzarea de spatii publicitare in incinta stadionului Municipal. In total sunt 159 de spatii publicitare disponibile iar preturile variaza intre 800 si 3.000 de euro.
Oficialii gruparii botosanene sunt optimisti ca vor fi multi agenti economici interesati de achizitionarea spatiilor publicitare si asta deoarece toate meciurile pe care ros-alb-albastre le vor juca vor fi televizate.
De asemenea, la partidele din liga I, stadionul Municipal va fi plin iar acest lucru reprezinta o sansa pentru agentii economici din municipiu de a-si promova afacerile.
„Liga I este altceva. Este un alt mod de promovare a orasului. Fiecare om de afaceri din Botosani este interesat sa-si promoveze afacerea. La liga I fiecare meci va fi televizat. In plus, la fiecare meci vor fi minim 5.000-6.000 de oameni in tribunele stadionului. Am identificat toate spatiile posibile din stadion, am facut o evaluare si am stabilit niste preturi. Bannerele vor avea dimensiunea de sase metri lungime pe un metru latime dar exista si posibilitatea de amplasa bannere mai mari”, a precizat Ionel Nistorica, administratorul delegat al FC Botosani.
Preturi intre 800 si 3.000 de euro.
Preturile pentru inchirierea spatiilor publicitare difera in functie de zona in care sunt amplasate. La peluze, pretul este de 800 de euro iar la tribuna I costa 3.000 de euro. Interesant este ca agentii economici interesati pot plati si in rate pe parcursul sezonului.
„Am trimis oferta de publicitate primelor 200 de firme din Botosani. Am luat topul firmelor de la Camera de Comert. Am facut publicitate pe aceasta tema si in Suceava. Deja avem cativa oameni de afaceri care ne-au contactat atat pentru bannere cat si pentru abonamente. Preturile variaza in functie de locul unde este amplasat.