Într-o perioadă de criză economică, Grupul Interpublic Mediabrands a lansat astăzi pe piața locală cea de-a treia rețea de media din țara noastră.
1 /.
Brand Programming Network (BPN) a apărut prin transformarea agenției Brand Connection - parte a grupului Lowe și o experiență de opt ani, în Brand Programming Network România. România este cea de-a patra țară unde a fost lansată rețeaua BPN, după India, Polonia și Danemarca. Până la finalul anului, se estimează că BPN va fi lansată în 20 de țări de pe cinci continente
„Decizia de lansare a BPN este una strategică, generată de dezvoltarea piețelor. Experiența ultimilor doi ani ne-a arătat că este destul business care să justifice o a treia agenție media în IPG. Al doilea motiv este legat de explozia social media și a comunicării digitale, vedetele care au schimbat și au redefinit întreg peisajul media, readucând brandul în prim plan. De aceea am considerat că este momentul oportun să venim cu o agenție cu o poziționare și o abordare diferită a business-ului, care să se concentreze mai mult pe construirea brandului. Iar asta face BPN”, a declarat Jose Antonio Espinoza, Președinte Internațional Brand Programing Network, prezent la evenimentul de lansare de la București.
Brand Programming Network este o agenție media globală ce deține o rețea proprie de analiză și măsurare a performanțelor campaniilor integrate de media, inclusiv informații din social media. Agenția va fi condusă de Ileana Tomescu și va opera pe piață sub umbrela grupului Lowe, condus de Veronica Savanciuc, Președinte&CEO. La evenimentul de astăzi, din partea grupului Lowe a participat Octav Popescu.
"Obiectivul este să ne dezvoltăm pe online și social media pentru a veni cu soluții integrate. Acum avem tendința de a vedea aceste domenii separat. Vrem să integrăm Facebook, Twitter, Google Adwords și să le tratăm ca și cum ar fi vo