Attila Buzogany s-a ascuns când i-am luat urmele, dar site-ul său de fiţuici a devenit o adevărată industrie. Trăieşte pe internet, pliindu-se perfect generaţiei.
Attila Bugozany se declară pe Facebook un vânător pasionat, pozându-se cu mai multe arme și călare pe un mistreț imens pe care tocmai l-a răpus. Un Che Guevarra al fițuicilor.
E regele în exil al Bacalaureatului. Stă ascuns în spatele unei interfeţe web şi a fugit de-acasă imediat ce şi-a dat seama că Evenimentul zilei l-a depistat. L-am filat trei zile pe Attila Buzogany în faţa blocului din Floreşti (suburbie a Clujului) şi n-a mai apărut. Pur şi simplu a ales să dispară, după ce vorbisem cu el la telefon. Tânărul are o firmă minusculă de service IT dar a devenit începând de anul trecut cel mai mare profitor al Bacalaureatului din România. Site-ul său, fiţuici-bacalaureat.ro, a devenit cel mai mare magazin de subiecte rezolvate din internetul românesc. A vândut anul trecut, conform datelor de pe pagina sa de Facebook, aproape 30.000 de broşuri care încap în căuşul palmei. Adică unul din şase absolvenţi de anul trecut i-a luat fiţuicile. Asta înseamnă venituri de minim 100.000 de euro, iar afacerea de anul acesta abia începe. Tânărul din Cluj aproape nu există. E spiritul vremii, o entitate nedefinită care şi-a pus în cap să influenţeze o generaţie întreagă dintr-o singură mişcare.
SUMARUL ARTICOLULUI REȚETĂ FABULOASĂ. Creatorul industriei fițuicilor pe Internet s-a îmbogățit de pe urma Bac-uluiElevii bionici: căşti lipite de timpan
Broşuri de 4,5/9 cm
La telefon s-a prezentat ca absolvent de economie şi educaţie fizică şi spunea că are în spate un grup de profesori care oferă liceenilor material didactic pentru a răzbate în faţa examenului de Bacalaureat. Dar la interviul faţă în faţă n-a mai venit, iar în Floreşti (Cluj), unde există şapte şcoli genera