Sute de firme locale şi naţionale îşi duc angajaţii la socializarea de sfârşit de an
Cârciumarii spun că firmele caută de regulă distracţie, mâncare şi băutură la discreţie pe bani puţini
După câte spun reprezentanţii restaurantelor, cele mai multe solicitări sunt pentru meniuri în jurul sumei de 50 de lei de persoană. Rareori, apare şi câte o ofertă ceva mai generoasă, care poate ajunge şi la 150 de lei de persoană.
Evident, la preţuri mai mari şi condiţiile sunt mai bine. „La acest preţ le oferim DJ renumiţi sau dansatori profesionişti, nu neaparat mai multă mâncare. În plus, le oferim pachete originale de decoraţiuni", spune Andrada Fătulescu, manager de marketing la SC Dunărea SA Galaţi.
Deşi există şi destule solicitări la preţul de 50 de lei de persoană, media se învârte în jurul sumei de 75 lei pe salariat, firmele preferând să fie strânse la pungă, fără însă a exagera.
Se cere ieftin
Şi la Viva Club au fost foarte multe solicitări la 50 de lei de persoană. „Le-a spus că la preţul acesta nu putem să le oferim decât o friptură şi eventual un pahar de vin", spune Laura Ursache, director de vânzări la Viva Club.
Şi aici, media ofertelor s-a situat cam la 70-75 de lei de persoană, patronii cerând, ca peste tot, distracţie, mâncare şi băutură multă la preţuri mici. Cam greu de realizat, dar cârciumarii s-au străduit.
Ca şi preferinţe gastronomice, cei mai mulţi solicitanţi preferă meniurile pline de preparate tradiţionale româneşti. Sunt la mare căutare sarmalele, cârnaţii sau tochitura de porc. Dar există şi „aroganţe" de genul somon, icre negre sau homar. La băuturi, vinul (mai ales cel de producţie autohtonă) şi berea bat spirtoasele.
Clienţi de toate categoriile
Surprinzător, anul acesta sunt mai mulţi patroni de firme care caută petreceri pentru angajaţii lor. "Asta pentru că patronii au înţeles că o astfel