Noile modele ale mărcii japoneze costă între 28.310 şi 49.968 de euro – cu toate taxele incluse Sursa: Subaru
Tradiţia admirată nu e neapărat şi cumpărată. Mai cu seamă în România. Ţara în care oamenii spun una şi fac alta. Ţara în care criza economică abia se cuibăreşte mai bine, în timp ce de pe alte meleaguri a început să fie alungată.
În fine, ţara în care un discount generos (care să conducă, eventual, către un preţ modic) face mai mult sens decât orice atribut de bun-simţ. Subaru este una dintre ultimele mărci de automobile care pune (prea mult) preţ pe tradiţie.
Firma japoneză nu vinde poveşti, ci tehnologie care şi-a dovedit utilitatea. Lucru lău dabil, dacă aceasta din urmă n-ar aduce cu sine un cost suplimentar pe care nu mulţi vor accepta să-l achite. Importatorul Subaru în România, a lansat luna aceasta noile modele Legacy şi Outback. Cele două păstrează elementele tra diţionale Subaru (motoare boxer, tracţiune integrală simetrică), dar beneficiază de o platformă complet nouă.
Tot nouă este şi transmisia automată CVT, care va aduce beneficii în ceea ce priveşte consumul şi emisiile poluante. Legacy este oferit în două versiuni de caroserie, sedan şi break, iar Outback în una singură – break înălţat, la preţuri cuprinse între 28.310 şi 40.448 de euro (cu TVA inclusă – pentru Legacy), respectiv, 33.189 şi 49.968 de euro (cu TVA inclusă – pentru Outback).
După cum se poate lesne observa, preţurile nu sunt pentru orice buzunar. Şi nici nu pot fi atâta vreme cât în standard se oferă un sistem 4x4, dar şi dotări precum tapiserie din piele, faruri cu tehnologie tip xenon, trapă electrică sau sistem ”bluetooth”.
GEMENI. Legacy Break (sus) şi Outback
Concurenţi de top
Teoretic, Subaru Legacy concurează cu ve