Cinci tineri au câştigat un premiu la Festivalul Studenţesc de Publicitate cu o parodie după poveştile din campania „Scrisoare pentru România" sprijinită de RMGC.
„Nu vrem să se mai spună că tinerii nu iau atitudine. Spoof-ul nostru arată asta. Parodia am făcut-o pentru că am considerat că avem ceva de spus, că trebuie zisă şi cealaltă versiune. Nu criticăm pe nimeni. Nu suntem noi avizaţi să spunem dacă e bun sau e rău proiectul pentru Roşia Montană. Am lăsat liber finalul parodiei pentru ca fiecare să-şi formeze propria părere", spun câştigătorii secţiunii spoof (parodie- nr) a Festivalului Studenţesc de Publicitate, echipa numită „Echipa de Pleu".
Click pe poze pentru a vedea mai multe poze cu studenţii câştigători
Din aceasta fac parte studenţii Vlad Ţărmure (24 de ani, din Cluj-Napoca), Didi Kasa (23 de ani, din Alba Iulia), Bianca Sabo (23 de ani, Apahida), Louana David (21 de ani, Braşov) şi Horea Chira (24 de ani, Negreşti-Oaş). Toţi sunt în anul III la specializarea publicitate a Facultăţii de Ştiinţe Politice, Administrative şi ale Comunicării din cadrul UBB. Rezultatul muncii lor poate fi văzut pe http://www.trilulilu.ro/video-haioase/aceeasi-poveste-alta-versiune-spoof-2012.
Mii de afişări
Parodia se numeşte „Aceeaşi poveste, altă versiune" şi, pe durata festivalului, a fost postată pe www.trilulilu.ro, pe secţiunea special creată festivalului, organizat de Departamentul de Comunicare, Relații Publice și Publicitate al UBB şi de mai multe agenţii de publicitate importante din ţară. Filmul a avut circa 3.600 de afişări, fiind cel mai vizionat pamflet. Acesta spune povestea unui bărbat pe nume Gabriel Sonda, care locuieşte în cartierul bucureştean Pipera şi are două fete. El a lucrat la o companie multinaţională, iar acum e „angajat permanent" la RMCG (participanţii au folosit acest acronim similar cu RMGC, întrucât