Familia unui bărbat care a decedat într-un cămin de bătrâni a descoperit că pe numele lui fuseseră făcute două abonamente de telefonie mobilă.
O femeie din judeţul Timiş, după ce a trecut prin durerea pierderii tatălui ei, a avut parte şi de o surpriză neplăcută: a primit o factură de la Vodafone pentru un abonament pe care tatăl său nu ştia că-l făcuse. Savu Bota a murit, la vârsta de 76 de ani, la Căminul pentru Persoane Vârstnice Comloşu Mare, unde locuia de 17 ani.
Aşa cum prevede regulamentul centrului de ocrotire, actul de identitate al acestuia era ţinut de conducerea instituţiei. Cineva, încă nu se ştie cine, a încheiat două abonamente de telefonie mobilă, în numele bătrânului.
„Nu vrem să plătim convorbirile unui străin”
„Am primit factura pe 5 ianuarie. O zi după aceea, tata a decedat. Am cerut lămuriri conducerii căminului. În prima parte a zilei, însă, nici nu ne-au oferit buletinul său, motivînd că nu îl găsesc. Tatăl meu nu a spus niciodată că şi-ar fi dorit un telefon mobil”, a declarat Dorina Peşteleu, fiica defunctului.
Ginerele, Dorin Peşteleu, a făcut plângere şi la poliţie şi la Protecţia Consumatorului. „Nu este vorba de bani, 34.86 de lei nu reprezintă o sumă mare. Însă nu vrem să ne trezim că plătim convorbirile unui străin şi, mai ales, ceea ce ne îngrijorează cel mai mult, nu avem de unde şti dacă nu s-au făcut şi altele cu buletinul socrului meu, de exemplu vreun împrumut”, spune bărbatul.
Mai mult, din discuţiile purtate cu cei de la Vodafone, Dorin Peşteleu a aflat că pe numele socrului său sunt înregistrate trei numere, fiind vorba de transferul unor abonamente existente. „Nu au vrut să ne spună cine era titularul iniţial al numerelor”, ne-a mai declarat Peşteleu.
„Cineva a profitat de el”
Laura Frunză, contabilul-şef al Căminului pent