Ediţia din acest an a Salonului auto de la Frankfurt prezintă o mulţime de autoturisme subcompacte cu prețuri ponderate, aflate la debut, în momentul schimbului de generaţii sau \"doar\" după un facelift important. Sursa: FIAT
Printre conceptele futuriste şi supermodelele drăcoase (care "bagă" mult şi costă o căruţă de bani), "mândria" ediţiei cu numărul 64 a Salonului auto de la Frankfurt, expozanţii vor încerca să promoveze şi un lot consistent de maşini "normale".
Cele care vor face, în viitorul apropiat, grosul vânzărilor şi îi vor bucura pe cei mulţi – şoferii cu bugete modeste şi fără locuri de parcare cu plăcuţe personalizate.
Am identificat şase dintre cele mai cunoscute şi interesante modele de dimensiuni reduse, cu preţuri ponderate (pentru destui cetăţeni ai UE), aflate la debut, în momentul schimbului de generaţii sau "doar" după un facelift important, care vor fi prezentate, pe 15 septembrie, la Frankfurt.
Salonul găzduit din doi în doi ani de capitala financiară a Germaniei este unul dintre puţinele evenimente majore de profil. La actuala ediţie vor fi prezente peste 900 de companii – cu peste o sută mai multe decât în 2009 – care aşteaptă un milion de vizitatori.
Fiat arată noul Panda
A treia generaţie Fiat Panda este mai mare decât cea lansată în 2003, prezentă încă prin showroom- urile mărcii. Fără a renunţa la designul consacrat, noul Panda etalează un aer mai serios, subliniat şi de dimensiunile superioare: 3,65 metri lungime, 1,64 metri lăţime şi 1,55 metri înălţime. Modelul italian a crescut cu aproape 12 centimetri în lungime şi cu ceva mai mult de şase centimetri pe lăţime.
Gama de motorizări Fiat Panda va fi alcătuită, iniţial, din două unităţi alimentate cu benzină (de 0.9, respectiv, 1.2 litri, cu doi sau patru cilindri) şi una turbodiesel (cunoscutul Multijet de 1.3 litri, cu patru cilindri şi