De 15 ani tinichigiu auto, e convins că poate îndrepta orice caroserie, cât ar fi maşina de lovită. Ca să refacă un autoturism făcut „zob” lucrează o lună şi jumătate cel mult. De copil, Nicolae Bugneru „meşterea” la maşinuţele de jucărie. Se considera la serviciul de descarcerare: îndoia tabla jucăriilor pe patru roţi, le demonta până reuşea să scoată din ele „oamenii”. Apoi le repara, îndrepta tabla şi erau ca noi. Pasiunea pentru maşini avea să-i dicteze viitorul. E tinichigiu auto cu vechi state de plată în domeniu şi are propriul atelier.
VW Golf, prima maşină „tunată”
Singur şi-a ales această meserie. A urmat şcoala profesională de tinchigerie şi vopsitorie. În paralel, lucra într-un atelier auto. Dimineaţa mergea la şcoală, după-masa la muncă. Avea doar 15 ani când a reparat prima caroserie la o maşină. „M-am angajat aşa devreme, pentru că am vrut să am banii mei. Şi nu-mi pare rău, am realizat că fac ce-mi place şi sunt plătit pentru munca mea”, povesteşte Nicolae. Îl pasionează tot ceea ce este legat de maşini (se pricepe şi la mecanică auto, vulcanizare, vopsitorie etc.), dar nu ca tinichigeria, pentru că, spune el, a fost mereu tentat să modifice maşinile, să le „tuneze”. „Mă bucur nespus că poate ieşi din mâna mea un alt fel de lucru decât realul”, afirmă tinichigiul. Îşi aduce aminte că prima maşină pe care a modificat-o a fost un VW Golf, autoturism la care a ţinut cel mai mult. În această maşină a investit toţi banii pe care îi câştiga, dar a meritat, spune Nicolae, pentru că din mâinile sale a ieşit o adevărată bijuterie. A lucrat doi ani la transformarea autoturismului. În cele din urmă l-a vândut la dublu preţ, căci avea nevoie de bani.
A avut 20 de autoturisme
Simţind că se poate descurca pe cont propriu, Nicolae Bugneru şi-a deschis în urmă cu câţiva ani un atelier. „Mi-am făcut nişte cal