Sony a eşuat în lansarea unei lumi virtuale în trei dimensiuni, care dă posibilitatea jucătorilor de a trăi o a doua viaţă Jocurile video reprezintă azi o afacere de succes. De
Sony a eşuat în lansarea unei lumi virtuale în trei dimensiuni, care dă posibilitatea jucătorilor de a trăi o a doua viaţă
Jocurile video reprezintă azi o afacere de succes. De aceea, producătorii acordă o mare atenţie dezvoltării lor. De la primele jocuri video, inventate între anii 1950-1960 pentru computere EDSAC, acestea au devenit tot mai complexe şi mai perfecţionate, ajungându-se deja la "a şaptea generaţie". Tokyo Game Show este un reper în domeniu, oferind publicului amator ocazia de a cunoaşte produsele cele mai noi şi mai performante.
Salonul anual Tokyo Game Show (TGS) a găzduit, anul acesta, între 20 şi 23 septembrie, un număr-record de firme participante, mai precis 217 companii producătoare, care au avut la dispoziţie circa 54.000 de metri pătraţi de spaţii expoziţionale pentru a-şi promova ultimele noutăţi în domeniu.
Amatorii de jocuri video au avut chiar posibilitatea de a le testa. A fost o ofertă deosebit de bogată: peste 700 de jocuri noi, concepute pentru computere personale, telefoane mobile sau console de buzunar.
Peste 180.000 de vizitatori au luat cu asalt cele 1.700 de standuri ale firmelor din Japonia, SUA, Marea Britanie, Germania, Israel, Australia, Olanda, Canada, Coreea de Sud, Suedia, Franţa, Hong Kong, Norvegia, Finlanda, Rusia, China, Ucraina, Thailanda, Taiwan şi Iordania.
Protestul celor de la Nintendo
Industria jocurilor video a fost bine reprezentată, cu excepţia grupului nipon Nintendo, care nu a fost prezent decât prin jocurile destinate consolei marca Nintendo. Nu este prima oară când Nintendo nu vine cu toate produsele sale la Tokyo Game Show. Firma procedează astfel pentru a protesta faţă de faptul că p