CSR Racing este unul dintre cele mai populare jocuri de curse atât pe iPhone, cât şi pe Android. Pe platforma Google a ajuns abia pe 15 aprilie, iar noi l-am testat în ultimele zile să vedem cum a reuşit să le aducă producătorilor aproximativ 12 milioane de dolari în doar o lună de la lansare.
CSR Racing este un joc de tip freemium, adică îl poţi descărca gratuit, dar în joc poţi face diverse tranzacţii pentru a-ţi îmbunătăţi maşina şi pentru a avansa mai repede. Sunt diverse pachete prin care poţi face acest lucru, iar tranzacţiile se realizează prin Google Play Store. Am testat CSR Racing pe un Samsung Galaxy S3 cu Android 4.2.
Jocul a fost lansat iniţial pentru iPhone la finalul lunii iunie, după ce a fost prezentat la evenimentul World Wide Developers Conference al Apple. Se pare că acesta a fost foarte bine primit, cei de la Natural Motion, creatorii, au reuşit să câştige aproximativ 12 milioane de dolari cu acesta în doar o lună. Pe 15 aprilie a venit pe Android.
Ca la orice joc de curse cu maşini ai un tutorial la început în care ţi se explică ce şi cum cu acest joc. Ajungi să cunoşti o parte dintre oamenii care te vor ajuta în viitor, dar care îţi vor cere şi bani, şi ajungi să vezi cu cine te vei întrece pe străzile oraşelor. Toată ideea jocului este că ai de câştigat curse de tip drag. Nu mergi decât în linie dreaptă şi tot ce trebuie să faci este să controlezi acceleraţia şi schimbarea vitezelor.
Jocul arată foarte bine şi rulează impecabil (ajută şi hardware-ul dispozitivului). Creatorii au dat atenţie micilor detalii, cum ar fi modul în care pică lumina pe maşină sau unde se duce lumina farurilor. Culorile pentru maşină sunt gratuite, dar dacă vrei, spre exemplu, să-i aplici un alt detaliu vizual te va costa. Ce anume? Bani virtuali sau galbeni.
Orice cursă cu banii pe masă
Te poţi descurca foarte bine în CSR Ra