O constănţeancă susţine că, la două săptămâni după ce a cumpărat o Dacie Logan, s-a trezit cu caroseria înfundată şi capacele ruginite. Sursa: Feri Predescu
O familie din Constanţa acuză grupul Dacia Renault de neglijenţă în procesul de fabricaţie după ce, la doar două săptămâni de la achiziţionarea unei Dacii Logan, a constatat cu surprindere că maşina începe să ruginească.
Adina Tulceanu povesteşte că a cumpărat autoturismul pe 24 iunie, iar după o ploaie cu grindină s-a trezit cu tabla de la capotă îndoită, iar capacele fuzetă de la roţi erau acoperite de un strat de rugină. Asta în condiţiile în care cealaltă Dacie Logan a familiei, achiziţionată în urmă cu patru ani, nu avea absolut nimic.
„Ne-au trimis la service”
Adina Tulceanu a apelat serviciul Vocea Clientului al grupului Dacia Renault. Deşi i s-au dat asigurări că va fi contactată de unul dintre consilieri în maximum 48 de ore, femeia susţine că a fost nevoită să mai sune o dată. „Am vrut să le spun că le fac de mântuială. Poate au folosit materiale proaste sau cineva nu şi-a făcut treaba. Ori poate nu au aliat corespunzător tabla, ca să reziste la intemperii sau la şocuri uşoare şi să ruginească atât de repede”, precizează Adina Tulceanu.
I s-a răspuns pe un ton arţăgos că nu este vorba despre un viciu de fabricaţie şi că asemenea deficienţe nu ar intra în garanţie. „Ni s-a spus că pentru rugină trebuie să mergem la service-ul din Constanţa. Or, noi tocmai asta nu voiam. Dacă mergeam acolo, se remediau deficienţele şi ni se închidea gura urgent. Noi am vrut să facem publică povestea”, afirmă Adina Tulceanu.
De altfel, familia Tulceanu a continuat să sune la serviciul Vocea Clientului. „Soţul meu a aflat că, în urmă cu câţiva ani, cei de la Dacia Renault foloseau pentru Loganuri tablă din Cehia. O angajată de la Vocea Cli