A mai rămas puţin timp până la apariţia Forbes România. Începând de luni, 16 martie, veţi regăsi în publicaţiile trustului Adevărul şi pe Adevarul.ro povestea Forbes.
Revista Forbes a fost lansată în 1917 de imigrantul scoţian B.C. Forbes. La acea vreme el era unul din cei mai cunoscuţi editorialişti de business din SUA şi scria pentru publicaţiile grupului de presă Hearst. De atunci, sub brandul Forbes au fost publicate în fiecare an topuri, clasamente şi numere speciale dedicate principalelor domenii economice şi de interes general. Din 1990, odată cu preluarea funcţiei de redactor-şef al Forbes SUA de către Steve Forbes, nepotul lui B.C. Forbes, brandul a cunoscut o expansiune fără precedent la nivel mondial.
Pe lângă revista din America, Forbes apare acum în nouă ediţii internaţionale. Forbes România va deveni a zecea ediţie. La sfârşitul anului, revista va fi publicată şi în Bulgaria. Pe piaţa americană, Forbes este de departe lider de audienţă pe segmentul de business, cu un tiraj de nu mai puţin de un milion de reviste şi o audienţă de aproape 5,5 milioane de cititori. Principalul competitor al publicaţiei este Fortune, cu o audienţă de sub patru milioane de cititori. Aproximativ 90% din revistele Forbes sunt vândute către abonaţi. La chioşcuri sunt comercializate între 80.000 şi 120.000 de exemplare la fiecare număr.
Ca şi în SUA, revista de business-life Forbes România va fi publicată lunea, o dată la două săptămâni sub sloganul “Businessul se scrie altfel”. Restul ediţiilor străine sunt lunare. În România, ca şi în celelalte ţări unde este prezentă, Forbes îşi propune să trateze subiectele într-o manieră nemaiabordată de alţii.
Ediţia din România va avea 100 de pagini, iar conţinutul editorial va fi acoperit în proporţie de 60% cu articole ale jurnaliştilor români. Restul de 40% va fi alcătuit din traduceri ale