De ziua României, postul din Pache Protopopescu si-a serbat majoratul.
De ziua lui, ProTV s-a situat in fruntea clasamentului detronind toate productiile de la prosturile concurente. La nivelul intregii zile, pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, ProTV s-a situat pe prima treapta a podiumului cu 6,8 puncte de rating si 24,9% cota de piata, aproape dublu fata de urmatoarea clasata, Antena 1, care a inregistrat doar 3,8 puncte de rating si 13,7% cota de piata.
La nivel de Prime Time (intervalul cel mai vizionat al unei zile cuprins intre orele 19.00-23.00), ProTV a inregistrat tot audiente duble fata de urmatoarea clasata, cu 14,3 puncte de rating si 28,2% cota de piata. Toate cele trei editii speciale “La Maruta” au fost pe placul telespectatorilor care le-au propulsat pe primul loc in topul audientelor. Invitatii sai speciali si momentele pregatite pentru aceasta zi de sarbatoare au fost gustate din plin de telespectatori.
Editia speciala “La Maruta” difuzata intre 17.59-19.00 a obtinut o medie de audienta de 10,8 puncte de rating si 26,1% cota de piata, de trei ori mai mare fata de cea inregistrata de Antena 1 care a obtinut doar 3,5 puncte de rating si 8,5% cota de piata. La nivelul intregului public din Romania, ProTV a inregistrat o audienta medie de 11,4 puncte de rating si 20,7% cota de piata, fiind urmarit de peste 2.100.000 de telespectatori.
In minutul de maxima audienta de la 18.59, cea de-a treia editie “La Maruta” a fost urmarita de peste 3.100.000 de romani.
Principala editie informativa a zilei, Stirile ProTV de la ora 19.00, a stat sub semnul “Eu fac Romania”, s-a plasat pe primul loc al podiumului cu o audienta medie de 13,9 puncte de rating si 30,5% cota de piata. La nivelul intregului public din Romania, Stirile ProTV de la ora 19.00 au inregistrat o audient