Deși nu au avut ocazia să vadă noul model Dacia în showroom-urile din România, 200 de clienți au comandat deja Dacia Lodgy. Noul vehicul a fost lansat miercuri și în țara noastră.
Cel mai nou model al gamei Dacia se pregăteşte să-şi facă apariţia pe şoselele din România.
Lodgy va sosi în toată reţeaua comercială Dacia cu ocazia operaţiunii speciale de lansare care se va desfăşura în perioada 7 – 10 iunie. Timp de patru zile, toţi cei care vor vizita showroom-urile Dacia vor avea ocazia de a descoperi și testa calităţile noului model de familie.
Prezentat în premieră la Salonul Auto de la Geneva, Lodgy este disponibil în România începând de la preţul de 9.500 de Euro, cu TVA inclus. Gama cuprinde trei nivele de echipare, Acces, Ambiance şi Laureate şi patru motorizări: două propulsoare pe benzină, printre care noul motor TCe de 1,2 litri şi 115 CP şi două motoare diesel de 90 CP şi 110 CP.
Modelul a fost lansat oficial pentru presa română miercuri, 6 iunie, în cadrul unui eveniment interactiv derulat cu ajutorul unei transmisiuni video în direct, în cinci mari oraşe din ţară - Bucureşti, Constanţa, Iaşi, Cluj şi Timişoara.
"Cu Lodgy, Dacia propune clienţilor un vehicul de familie cu un spaţiu interior generos, cu echipamente moderne, inedite la acest nivel de preţ şi care păstrează atuurile de robusteţe şi fiabilitate care au dus la succesul mărcii noastre. Ne aşteptăm ca Lodgy să devină un nou model de referinţă în segmentul maşinilor de familie", a declarat Thomas Dubruel, Director Comercial Dacia.
Până în prezent, în România aproape 200 de clienţi au comandat deja maşina înainte chiar de a avea ocazia să o vadă în showroom.