Mă aşteptam la mai multe obiective concrete la planul întocmit de managementul privat de la CFR SA, or în plan nu se vorbea nimic despre Gara de Nord sau despre fonduri europene, se spuneau că trebuie restructurate 6.000 de posturi, a spus ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, astăzi, în cadrul emisiunii După 20 de ani de la Pro TV. Sursa: EVZ
Ministrul a explicat astfel demiterea managementului privat la CFR SA, în cursul acestei săptămâni.
Cred că domeniul trebuie condus de profesionişti din acel domeniu, a spus Relu Fenechiu. Acesta a adăugat că nici din consiliul de administraţie, nici în funcţia de director general, nu erau la CFR SA persoane care să aibă experienţă în domeniul transporturilor.
CE a mai spus ministrul Transporturilor:
- sunt convins că actuala echipă la CFR SA va face treabă,
- în ultimele trei luni managementul privat la CFR SA nu s-a făcut nimic pentru siguranţa călătoriilor,
- nu a fost un conflict cu managementul privat la CFR SA, am avut multe discuţii cu directorul general,
Despre viteza mică a trenurilor:
- se fură componente de pe calea ferată, de asta merg trenurile încet. Am luat măsuri şi în curând devine funcţional contractul de jandarmeria. Am promis că din mai vom avea din nou trenul rapid spre mare şi va face 2 ore. Nu vă pot spune de 1 mai, eu le-am dat target luna mai,
- este momentul în care calea ferată se extinde în toată Europa. Ceea ce pot face este să dezvoltăm coridorul IV pe traseul Constanţa, Bucureşti, Sighişoara, Arad. Sper ca până în 2016 să fie gata. Vorbim de reabilitare totală. Ştiu că trebuie să rămânem cu aproximativ 15.000 de km de linie în România.
- am mers cu trenul ultima oară acum 3-4 ani, pentru că trenurile în România nu oferă viteza necesară. Am trecut peste multe poduri cu speranţa de viaţă e