Un antrenor de fitness din SUA a demonstrat că fotografiile de tipul ”înainte și după” folosite în reclamele pentru produse de slăbit sunt de fapt trucuri folosite ca să inducă în eroare potențialii clienți.
Sursa: The Daily Mail
Sursa: The Daily Mail
Andrew Dixon a realizat două fotografii la numai o oră distanță. Cu ajutorul unei vestimentații potrivite și câteva flotări el a demontat tehnicile folosite în publicitatea la produsele sau aparatele de slăbit.
Într-un interviu pentru Huffington Post, antrenorul personal de fitness arată că în primele fotografii folosește pantaloni mai largi, nu are mușchii încordați, iar trupul lui pare unul ieșit din formă.
Pentru fotografie care ar trebui să arate o ”transformare spectaculoasă” el folosește altă pereche de pantaloni, se rade pe piept și își încordează mușchii abdominali. De asemenea, înainte de poză el a făcut câteva exerciții abdominale și câteva flotări. Un alt factor de luat în cosiderare este sursa de iluminare folosită atunci când facem fotografia
În numai o oră, corpul antrenorului pare mult mai tonifiat. Atfel de tehnici sunt folosite de majoritatea produselor care promit o scădere în greutate rapidă și fără efort. De fapt, explică Dixon, tehnicile aceastea sunt doar niște trucuri care induc în eroare persoanele care chiar vor să slăbească.
TOP 3 RECOMANDĂRI EVZ.RO:
PRIMELE IMAGINI cu bebelușul regal. Ducesa de Cambridge a părăsit MATERNITATEA | GALERIE FOTO | VIDEO PATRIARHIA ROMÂNĂ a luat o DECIZIE care AFECTEAZĂ ȘOFERII. În special pe cei CREDINCIOȘIRomii fac CIRC în Londra. Au OCUPAT iar un PARC, la trei zile după ce POLIȚIA i-a evacuat
TOP 3 ARTICOLE POPULARE:
INCREDIBIL: Andreea Banică a fost bătută de un şofer de TIR! | GALERIE FOTO
A fost MUŞCATĂ uşor de câinele de casă, însă ce a urmat a fost ÎNGROZITOR
A pus CAMERE V