Atât Antena 1, cât şi Pro TV se cred cei mai buni promotori ai grupului.
1 /.
Antena 1 şi Pro TV îşi dispută telespectatorii de duminică seara şi, în legătură cu asta, popularitatea grupului Divertis. Fiecare dintre televiziuni aduce dovezi potrivit cărora celebrul grup de umor a obţinut cele mai bune performanţe în ograda proprie.
"Divertis nu mai reprezintă un competitor puternic pentru Antena 1, putând fi uşor surclasat prin programarea unor filme", se arată într-un comunicat al postului din Băneasa.
Conform datelor oferite de Antena 1, grupul de umor Divertis a înregistrat o scădere în ceea ce priveşte punctele de rating de când acesta realizează programul de divertisment pentru Pro TV.
În perioada martie-mai 2009, ultimul sezon din "Divertis Mall", difuzat de Antena 1, aduna un rating mediu de 8,1% (567.000 de telespectatori), şi o cotă de piaţă de 19,3%, pe un target urban cu vârste cuprinse între 15 şi 54 de ani, se arată în comunicatul citat.
Cel de-al doilea sezon al showurilor "Land of Jokes" şi "Serviciul Român de Comedie", difuzat de Pro TV în perioada martie-mai 2010, au adunat aproximativ 6 puncte de rating (420.000 de telespectatori) şi o cotă de piaţă de 13,6%.
Şi Pro TV-ul îşi anunţă victoria
Conform comunicatului emis de Antena 1, în sezonul de toamnă 2010, din primele trei ediţii de "Divertis Land of Jokes" difuzate, două au fost devansate de Antena 1, cu filmele "Justiţie urbană" (17 octombrie) şi "Yakuza" (24 octombrie).
În comunicatul Pro TV se arată însă că lucrurile stau exact pe dos. "În prima lună de toamnă, pe publicul din mediul urban s-a înregistrat o audienţă medie de 6,6 puncte de rating şi 14,3 procente din cota de piaţă, Pro TV fiind urmat de Antena 1 cu o medie de 4,6 puncte de rating şi 9,9% cotă de piaţă.
Şi pe publicul c