Situatia pe piata de publicitate din Europa Centrala si de Est "va incepe sa se schimbe in urmatoarele luni sau anul viitor", avand in vedere ca problemele economice din tarile regiunii "nu sunt la fel de profunde ca cele din Europa de Vest", afirma intr-un interviu acordat HotNews.ro Jose Antonio Espinoza, seful celei mai noi retele globale de media, lansata anul acesta de grupul de comunicare Interpublic. Espinoza, Presedinte International la reteaua de media BPN, care s-a lansat joi si in Romania, a discutat online cu cititorii si a vorbit in studioul HotNews.ro despre piata regionala de publicitate.
Vezi raspunsurile lui Jose Antonio Espinoza pentru cititorii HotNews.ro in subsolul acestui articol
UPDATE1 Grupul Interpublic a lansat oficial, joi, pe piata locala cea de-a treia sa retea de media, Brand Programming Network, prin transformarea agentiei Brand Connection - parte a grupului de agentii Lowe - in BPN Romania. Romania este cea de-a patra piata dintr-un total de 20 unde este lansata reteaua BPN, dupa India, Polonia si Danemarca. BPN detine o retea proprie de analiza si masurare a performantelor campaniilor integrate de media, tinand cont de ultimele evolutii ale pietei sub influenta social media si a digitalului.
UPDATE 2 Vezi interviul acordat HotNews.ro de Jose Antonio Espinoza:
Interviu Jose Antonio Espinoza - partea I
Interviu Jose Antonio Espinoza - partea II
Interviul - ideile pe scurt:
Despre motivul pentru care Romania se numara printre primele piete unde este lansata noua retea de media a Interpublic, BPN: Inainte de toate, grupul IPG Mediabrands a decis sa inceapa cu Romania pentru ca Romania a fost parte din fundatia asigurata de Brand Connection, agentia locala e parte din grupul de companii Brand Connection. Cand grupul a decis sa lanseze o a treia r