Tronsonul Bucureşti-Cernavodă poate fi considerat "drum judeţean cu patru benzi", pentru că se fură ca-n codru, iar animalele traversează în voie carosabilul Odată cu inaugurarea Tronsonul Bucureşti-Cernavodă poate fi considerat "drum judeţean cu patru benzi", pentru că se fură ca-n codru, iar animalele traversează în voie carosabilul Odată cu inaugurarea tronsonului Drajna-Feteşti, de pe Autostrada Soarelui, autorităţile au remarcat, din nou, că de aici se fură cam tot ce se poate demonta. Mai grav este că, întrucât au început să dispară şi gardurile de protecţie, animalele pot traversa carosabilul în zone unde viteza medie a autovehiculelor depăşeşte suta de kilometri pe oră. Teoretic, pe o autostradă dotată la nivelul anului 2007, traficul se desfăşoară în maximă siguranţă, carosabilul fiind protejat cu garduri şi parapeţi împotriva animalelor, iar semnalizarea nu lasă loc de dubii privind traseul ce urmează a fi parcurs. Pe Autostrada Soarelui, unde un nou tronson (Drajna-Feteşti) a fost inaugurat ieri, practica arată oarecum diferit. Pe alocuri, panourile, indicatoarele sau lămpile reflectorizante lipsesc, rărite cu abilitate de "piraţii şoselelor". Mai mult, pe anumite tronsoane, gardurile de protecţie sunt întrerupte, lăsând carosabilul la discreţia animalelor sălbatice, domestice sau de pripas. Acest peisaj le-a dat frisoane până şi oficialilor guvernamentali, veniţi să inaugureze cu mare pompă noua rută: "Avem oi, biciclete, camioane, câini, căruţe, tot ce vrei. Ori e autostradă - şi atunci, la vitezele cu care se circulă, trebuie asigurate condiţiile de siguranţă, ori spunem că este drum judeţean cu patru benzi!", a exclamat premierul Călin Popescu Tăriceanu. El a cerut ca autostrăzile "să nu mai arate ca după război" şi a arătat că poliţia ar trebui să pună maşini şi camere de supraveghere, ca să nu se mai fure... Şoferii s-au obişnuit cu traficul nesig