Modelul american de mici dimensiuni va apărea în 2013, conform planului cincinal propus pentru salvarea Chrysler.
Cel mai cunoscut producător de automobile de teren se va reinventa în următorii cinci ani.
Potrivit planului imaginat de Fiat pentru salvarea Chrysler, marca Jeep va trebui să se adapteze la noile realităţi ale pieţei, ceea ce va impune lansarea unor modele mai economice (inclusiv 2x4) şi fiabile, cu performanţe superioare pe şosea, nu în afara ei.
Potrivit ediţiei online a revistei ”Autocar”, Wrangler va rămâne Jeep-ul fără compromis, dedicat aventurii, dar restul gamei va fi transformat cu scopul de a contracara cu succes valul de modele crossover, socotit în parte răspunzător pentru scăderea dramatică a vânzărilor Jeep (sub 500.000 de unităţi, în 2008).
Mai mult, în 2013, Jeep va lansa un SUV liliputan (de dimensiunea unui autoturism de segment B – Punto, spre exemplu), dezvoltat pe o platformă tehnică de origine Fiat.