Şeful agenţiei Millenium Communications a devenit „patron” încă de la vârsta de 21 de ani. Borţun a lansat,la început de mileniu, o firmă fără să ştie ce-l aşteaptă. A avut căderi şi reveniri şi crede că actuala criză economică nu-i va veni de hac. În timp ce vorbeşte, Borţun plimbă minute bune ţigara neaprinsă printre degete, lasând să cadă pe birou tutunul în exces. Curăţă fiecare fir de tutun şi abia apoi îşi aprinde ţigara, care pare să-l relaxeze. Acesta este ritualul lui aproape de fiecare dată când vrea să fumeze.
Biroul său este simplu. Pe pereţi, stau agăţate câteva afişe pe care i le-a lăsat „moştenire” echipa de creaţie a agenţiei Rusu+Borţun (firma în care este partener el, fratele său geamăn, Marc Borţun şi Cătălin Rusu). Masa de lucru este ordonată: nelipsitul laptop şi agenda sa încărcată cu întâlniri. Tot în birou, ţine pe un piedestal din plastic, la păstrare până la vară, o maşină mare de jucărie pe care a cumpărat-o pentru finul şi nepotul său.
Angajat doar trei luni
A prins „virusul” comunicării de la una dintre iubitele sale pe vremea când era la liceul de arte „Nicolae Tonitza”. Era elev la secţiunea scenografie, dar ştia că nu vrea să facă arte. „Singurul loc în care m-aş fi regăsit la vârsta aceea ar fi fost poate avocatura”. Prin urmare a fost admis în 1997 la Facultatea de Relaţii Publice la Universitatea Bucureşti.
Primul său job a fost la agenţia de comunicare Image Promotion chiar în al doilea an de facultate. După numai trei luni a renunţat, dorindu-şi să lanseze o firmă proprie, o decizie neînţeleaptă, după cum recunoaşte chiar el. „Nu m-am gândit că îţi trebuie nişte clienţi care să vrea să lucreze pentru tine sau competenţe de tip managerial. Eu mi-am imaginat că e vorba doar de talent profesional”, declară Borţun.
El împreună cu prietenul său Ştefan Petrescu au