Editorii de peste Ocean au investit sute de milioane de dolari în reviste care au eşuat la doar câţiva ani de la lansare, din cauza strategiei sau a crizei financiare. Companii de renume au lansat publicaţii tematice, precum „Men Vogue“ şi „Portfolio“, în speranţa că vor atrage publicitate, dar nu au reuşit decât să acumuleze pierderi masive.
Presa americană valorează miliarde de dolari, iar companiile investesc sute de milioane de dolari pentru a lansa publicaţii, însă uneori acestea eşuează. Au fost lansate ca publicaţii de nişă, dar au fost închise pentru că nu şi-au găsit locul. Businessinsider.com a realizat o listă a eşecurilor editoriale ale ultimului deceniu. „Outside's GO" a fost o revistă de nişă cu apariţie bilunară dedicată pasionaţilor de călătorii scumpe şi a fost lansată în 2007.
Investiţia nu a fost prea mare deoarece majoritatea jurnaliştilor scriau şi la revista-soră, „Outside". Lipsa de interes a cititorilor a făcut ca publicaţia să aibă o distribuţie bianuală la doar doi ani după ce a fost lansată şi, într-un final, a dispărut de pe piaţă.
Varianta masculină a revistei „Vogue" a fost şi ea un eşec. Publicaţia a căzut victimă a recesiunii care a lovit Statele Unite în 2008. Costurile de editare ale publicaţiei nu sunt cunoscute, dar în mod cert revista nu a fost deloc ieftină.
O revistă care a trăit doar doi ani
Deşi a fost lansată cu mare fast la începutul acestui an, publicaţia exclusiv pentru iPad, „The Daily", nu este deloc pe drumul cel bun, crede presa americană. Pe lângă faptul că specialiştii nu au găsit încă „un motiv pentru a citi publicaţia", „The Daily" are deja pierderi de 10 milioane de dolari în primul trimestru de existenţă. Acest lucru îi face pe specialiştii în media să se întrebe dacă nu cumva Murdoch s-a grăbit să lanseze o publicaţie exclusiv pentru iPad. Chiar dacă presa online este viitorul, asta