Surorile Hilton au fost surclasate de o nouă generaţie de \"party girls\". Printre acestea se numără fiica unui rocker cu reputaţie \"grea\" şi a unei foste vedete \"Playboy\". Sursa: FOTO: HEPTA
Ţinute de designer, cluburi, outfit-uri, obligaţii sociale, haute couture… Noile domnişoare cu pedigree şi bani mulţi, care se află din punctul de vedere al presei străine pe val, au pe urmele lor atât vânătorii de averi, cât şi pe cei de senzaţional.
Surorile Hilton au fost cele care au declanşat pasiunea celor de bani gata pentru shopping şi petreceri. Dar au venit puternic din urmă Amanda şi Lydia Hearst, fete de bani-gata bineînţeles, care de când au intrat în înalta societate, le-au plasat pe surorile Hilton în galeria "de fiţe" a trecutului.
Cele două sunt verişoare, moştenitoare ale magnatului de presă Willliam Randolph Hearst, iar presa le consideră ca fiind pe val. Lydia are mai multe coperţi "Vogue" în portofoliu, iar în timpul liber este designer de…genţi. Fata nu este preocupată numai "meşteritul" la poşete: a scris şi editoriale pentru ediţia de duminică a ziarului "New York Post".
Amanda studiază istoria artei şi s-a dedicat carierei de model, cochetând cu coperţile revistei "Vanity Fair". Nu pierde nicio ocazie pentru a sublinia "cât de mândră sunt de străbunicul meu" (unul dintre primii moguli media din America, William Randolph Hearst avea la mijlocul anilor ’20 publicaţii în 28 de oraşe din lume), dar totodată spune că "el este responsabil pentru tabloidizarea presei". Verişoarele Hearst câştigă mulţi bani, pe lângă faptul că moştenesc un imperiu de aproximativ cinci miliarde de dolari.
Când brandul de modă Issa, preferat de către Ducesa de Cambridge şi Pippa Middleton, a fost cumpărat de Camilla Al Fayed, nu s-a mirat aproape nimeni. Fiica lui Mohamed Al Fayed, fostul proprietar al celebrului magazin londonez de lux Harrods, este n