Managing Partnerului Esop Consulting îi place să zâmbească. Şi o face des. Spune că acest obicei a ajutat-o să lege relaţii de durată, atât pe plan personal, cât şi profesional. Are prieteni în toată compania al cărei acţionar este, dar cel mai important, a reuşit să îşi fidelizeze clienţii. Irina Petrescu îşi începe ziua de muncă dimineaţa devreme. Tocmai de aceea, întâlnirea noastră a avut loc la biroul din Sema Parc, la primele ore ale zilei. S-au mutat de curând în sediu nou. Dar nu au schimbat complexul. Ca şi acum câţiva ani, Esop Consulting îşi desfăşoară activitatea în Parcul de la Semănătoarea, pe care îl şi închiriază. Sunt, practic, în mijlocul clienţilor companiei, care continuă să apeleze la serviciile lor.
„Am crescut odată cu ei, poate că acesta a fost secretul”, îşi aminteşte managerul de numai 33 de ani. Înfiinţată la începutul lui 2002, una dintre cele mai cunoscute companii de pe segmentul închirieri birouri, Esop a pornit de la o lucrare de diplomă a unuia dintre cei trei parteneri.
„Alexandru (n.r.- preşedintele Esop şi soţul Irinei Petrescu) a fost cel cu ideea, iar pentru că imobiliarele erau în mare vogă, ne-am gândit să materializăm proiectul printr-o firmă de profil”, spune Petrescu. Cel de-al treilea partener al firmei, care este în continuare o afacere de familie, este Mirela Raicu, verişoare primară a preşedintelui.
După cum spune şeful diviziei Rezidenţial, la început a fost mult entuziasm, tinereţe şi muncă.
Esop, birouri pentru IMM-uri
Pe măsură ce au crescut, a apărut responsabilitatea. „Atât faţă de clienţi, cât şi faţă de angajaţi”. Tocmai de aceea au decis să lucreze cu precădere pe un singur segment, cel de închirieri birouri pentru IMM-uri. În decurs de numai un an, au făcut din această activitate un brand. „Aproape toată piaţa de real estate ne ştia drept Es