Dealerii de maşini noi au întâmpinat noul al la fel cum l-au părăsit pe cel anterior - în căutarea clienţilor pierduţi. Nu e de mirare că mulţi se întrec în campanii promoţionale care subţiază drastic, în unele cazuri, preţurile autoturismelor comercializate.
Promoţiile pregătite de dealerii auto în această perioadă nu se "împiedică" nici de mărimea maşinii, nici de notorietatea brandului, nici de grupul ţintă de clienţi. Frenezia reducerilor a cuprins întreaga piaţă de profil. De la mărcile de volum, cu preţuri populare, până la brandurile premium, cu clientelă pretenţioasă, de la modele de oraş, până la SUV-uri.
BMW propune o versiune specială - Bavaria Basic - a SUV-ului X5, modelul munchenez cu cea mai mare priză la românii care şi-au achiziţionat, în 2010, o maşină nouă.
X5 Bavaria Basic este vândut, în aceată perioadă, cu 49.575 de euro (TVA inclusă). Preţul minim de listă al SUV-ul german este de 58.776 de euro (TVA inclusă).
MINI, marca britanică deţinută de Grupul BMW, vine, la rândul său, cu o ofertă, valabilă până la finele lunii viitoare. Hatchback-ul gamei poate fi achiziţionat cu un preţ minim de 14.466 de euro (TVA inclusă), în loc de 16.678 de euro (cu TVA inclusă).
FIAT scoate la înaintare mai multe modele cu preţ redus. Pandam, cel mai mic şi mai ieftin autoturism din portofoliul producătorului italian, costă, în această perioadă, 7.600 de euro (TVA inclusă), faţă de 8.200 de euro (TVA inclusă) - în mod obişnuit.
Gama Fiat Grande Punto este şi ea comercializată cu un preţ minim inferior: 10.100 de euro (TVA inclusă), în loc de 11.600 de euro (TVA inclusă). La fel şi Bravo: 12.980 de euro (TVA inclusă), faţă de 14.380 de euro (TVA inclusă), cât ar costa fără reducere. Cel mai consistent discount, circa 3.000 de euro, a fost rezerva însă monovolumului cu aer utilitar Fiat Doblo Panoram