Student şi membru al asociaţiei BEST Cluj-Napoca, tânărul coordonează echipa de voluntari care organizează în această săptămână JobShop, un târg naţional de slujbe.
În cadrul evenimentului care a pornit, în urmă cu 16 ani, de la ideea unui târg de joburi, studenţii clujeni au ocazia să caute oportunități pentru viitor. Ei găsesc la târg de la o simplă informare asupra a ceea se mai întâmplă pe piața muncii şi până la posibilităţi de practică, internship-uri, slujbe part time sau chiar full-time. Şi nu este borba despre orice fel de joburi, deoarece în cadrul târgului care se desfăşoară până vineri la Cluj participă companii precum Nokia, Continental, Procter & Gamble, Genpact, Soft Vision sau RCS & RDS.
A legat în premieră un parteneriat cu Nokia
Alexandru Pavel are 21 de ani şi este student în anul III la Facultatea de Electronică și Telecomunicații, secția engleză, din cadrul Universităţii Tehnice din Cluj-Napoca. Fiind şi membru al asociaţiei BEST, organizatoarea evenimentului, tânărul a ajuns în acest an cel care se ocupă de coordonarea JobShop. „În fiecare an se alege alt coordonator, tot din cadrul BEST”, ne-a spus acesta.
Astfel a format în acest an propria sa echipă, cu responsabili PR, de resurse umane sau media. Au participat cu toţii la un training, pentru a învăţa ce trebuie să facă, iar după sute de ore de lucru şi nopţi nedormite, tinerii au adus în faţa studenţilor începând de ieri, la Casa de Cultură a Studenţilor, cea de-a XVI-a ediţie a evenimentului.
„Am spus că vreau să am şansa să lucrez într-o echipă pentru un proiect care mă ajută pe mine şi pe toţi ceilalţi colegi de-ai mei. De aceea m-am alăturat colectivului BEST Cluj-Napoca şi de aceea am ales să organizez JobShop”, mai descrie el. În luna septembrie a anului trecut, împreună cu echipa pe care o coordonează, s-au apucat de treabă şi au reuşit să lege parteneriat