Adrian Sârbu spune că va reduce costurile şi va creşte prețul publicității și a taxelor pentru cabliști. Sursa: Mediafax
Veniturile companiei care operează canalele Pro TV în România s-au ridicat, în 2012, la 134 de milioane de dolari, potrivit celor mai recente date publicate de compania-mamă, Central European Media Enterprises (CME). Cifrele sunt în scădere față de 2011, când Pro TV a avut, în România, venituri de 159,3 milioane de dolari, anunţă paginademedia.ro.
Mai mult, în raport se anunţă că profitul operațional înainte de depreciere și amortizare) a scăzut în România la mai mult de jumătate, de la 25,9 milioane, la 10,1 milioane de dolari.
În 2012, veniturile din TV ale CME s-au ridicat, la 665,3 milioane de dolari, cu peste 100 de milioane mai puţin faţă de anul precedent, când a CME a a avut un venit de 775 de milioane de dolari.
“După cum am arătat în noiembrie, performanțele noastre din acest an reflectă situația dificilă în care a fost piața media în 2012. Momentele provocatoare cer măsuri îndrăznețe: creșterea prețului publicității și a taxelor pentru cabliști. Cu o poziție puternică de lider pe toate piețele pe care activăm, fără nicio datorie până în noiembrie 2015 și suportul majorității acționarilor, am intrat în 2013 cu încrederea că vom putea construi și vom putea crește veniturile. Avem în plan restructurarea modului de operare, astfel încât să reducem costurile și să îmbunătățim partea de lichidități", a spus Adrian Sârbu, președinte și CEO al CME.
Veniturile CME au înregistrat scăderi în toate țările în care este prezent, iar cea mai mare pierdere, 44 de milioane de dolari, a fost înregistrată în Cehia.