Cel mai mare retailer IT&C de pe piaţa bucureşteană, eMag, şi-a dublat suprafaţa showroom-ului din Capitală după o investiţie de câteva sute de mii de euro. Mare parte din bani s-au dus în reamenajarea şi extinderea celui mai mare showroom propriu din cartierul Crângaşi.
În procesul de re-amenajare cei de la eMag au vizat în special fluxul operaţional intern dorindu-se scurtarea timpului de livrare, a declarat pentru ZF Radu Apostolescu, co-fondator şi vicepreşedinte pentru dezvoltare al companiei.
Acesta a declarat că: "Era momentul pentru un refresh consistent şi al showroomului Crângaşi, atât din punct de vedere al imaginii, cât şi funcţional".Showroom-ul celor de la eMag funcţionează în Grant Shopping Center din Crângaşi din anul 2008, iar până de curând, în spaţiul de la etajul clădirii funcţiona showroom-ul magazinului virtual cât şi birourile companiei.
Prin lucrările de reamenajare, întregul spaţiul de la etajul clădirii a fost transformat într-un showroom de 1300 metri, Iar birourile companiei s-au mutat în Swan Office & Technology Park din localitatea Voluntari.
De asemenea, într-unul din colţurile showroom-ului, eMag a amenajat şi un spaţiu asemănător unui amfiteatru, în care pot fi organizate evenimente.
"Prezentarea produselor este una nouă, avem mobilier propriu, construit după regulile de brand şi gândit pentru a fi foarte ergonomic şi a permite punerea şi menţinerea în funcţiune în permanenţă a tuturor produselor expuse. Operaţional, am dublat numărul de casierii şi al posturilor de la bancul de livrare pentru ca o comandă să fie ridicată în câteva minute şi pentru a avea resurse suplimentare în perioadele de vârf de vânzări. Imaginea este completată şi de o uniformă nouă a consultanţilor(…). Văzut dinspre rezultat, cumva am replicat în showroom experienţa de navigare din site unde ne străduim să facem drumul client