FC St. Pauli are un sector de tribună unic. De afară arată ca o coşmelie, înăuntru e plin de surprize.
FC St. Pauli îşi consolidează reputaţia de cel mai nonconformist club din lume cu o lojă unicat. Greu de crezut că într-un campionat cu stadioane luxoase, majoritatea de 5 stele, mai poate exista aşa ceva!
Văzută din afară, arată ca o coşmelie (foto 1). Pe vremuri, acolo stăteau crainicul stadionului şi operatorul video care înregistra partidele. Ulterior, a fost preluată şi transformată de sponsorul NORDPOL, o firmă de publicitate printre ai cărei clienţi se numără şi Dacia. Aceasta a şi botezat-o GEGENPOL (polul opus).
Loja are 50 de locuri, 27 pe scaune, 23 în picioare (!), şi o aşa-zisă "Sală a oglinzilor". De fapt, un spaţiu tapetat cu mii de tăieturi din ziare, cu postere şi carduri cu autografele jucătorilor. Fiecare fotoliu e dotat cu dozator de bere de 5 litri (foto 2) şi monitor tv. Dar piesa de rezistenţă o reprezintă o locomotivă de marfă cu 10 vagoane, ce le aduce clienţilor comenzile la nas (foto 3). La St. Pauli, delicioşii currywurst vin pe calea ferată!
Sediu lîngă felinarele roşii
St. Pauli e un club atipic nu doar datorită amintitei loje. Are sediul într-unul din cartierele rău famate ale Hamburgului, în apropierea Reeperbahn, bulevardul damelor de consumaţie (foto). Emblema neoficială a grupării hanseate e un cap de mort, iar pînă în vară preşedinte a fost un homosexual.
Dacia le-a fost sponsor
Sezonul trecut, Dacia a fost sponsorul de tricou al hamburghezilor (foto). Producătorul român de automobile a plătit clubului circa 1 milion de euro pentru un an de contract.
Iată-l pe Ronaldo junior!
Jurnaliştii de la The Sun au dat lovitura! Au reuşit să-l fotografieze pe fiul în vîrstă de numai 3 luni al lui Cristiano Ronaldo. Botezat tot Ronal