Samsung are câteva reclame memorabile pe care le-a creat în ultimii ani, iar într-una dintre cele mai noi revine la subiectul „Apple“. Sud-coreenii nu pomenesc însă compania americană, ci doar au aluzii subtile sau nu.
Samsung a pierdut în faţa Apple un proces în urma căruia trebuie să plătească peste un miliard de dolari. Apple a dorit mai mult, dar n-a obţinut, iar Samsung îşi mai aduce uneori aminte de rivalii americani şi-i atacă printr-o reclamă. Ultima face referire fix la proces, la ideea de copiere şi la strategia americanilor de a da în judecată pe (aproape) oricine.
Trei oameni stau la o masă şi discută despre S... (nu discută despre Super Bowl pentru că n-au voie, pot fi daţi în judecată). Şi atunci, vin cu tot felul de nume pentru a nu risca să ajungă în faţa judecătorului.
O altă reclamă memorabilă este „The Next Big Thing is Already Here“. Samsung îi ironizează în aceasta pe fanii Apple care abia aşteaptă să primească o cât de mică inovaţie de la companie pe viitorul lor iPhone. Reclama a pus în comparaţie modelul Galaxy S3 şi iPhone 5, primul al Apple care vine cu ecran mai mare.
Legat de Super Bowl, cel mai aşteptat meci de fotbal american, Samsung n-a uitat să pregătească o reclamă. În Super Bowl se întâlnesc campioana National Football Conference (NFC) şi campioana American Football Conference (AFC). Meciul se dispută în prima duminică din februarie, iar pentru companii cel mai important moment este pauza. Atunci îşi pot prezenta cele mai bune reclame pentru produsele lor, astfel încât să rămână în mintea clienţilor.